Besökt Söderhamn

I fredags jobbade jag till 15.45, åkte sen fort hem o packade o fixade iordning mig för jag skulle med tåg till Söderhamn för o hälsa på Erika:) Jag åkte från centralen 18.30 o va framme 20.30 så de  gick rätt fort o åka dit. Erika mötte mig på stationen sen åkte vi hem till hennes lgh i Mohed o kollade på tv:)
Första gången jag träffade hennes salukihane Poppe som va jättesöt. Han e bara 1 år gammal.

På lördagen va de dåligt väder, mulet, blåsigt o grått. Erika va uppe tidigt för o skriva högskoleprovet o jag åkte in senare. Vi lunchade tsm o sen gick jag lite i affärer. Fanns  inte direkt mkt affärer o gå i så blev lite långtråkigt men när hon äntligen va klar typ 16.30 så åkte vi o handlade o hälsade på hennes föräldrar där jag fick träffa Erikas groenendal Dogge. Vi tog me hundarna på fältet så dom fick springa av sig o sen käkade vi mat. Sen drack vi lite cider o lite annat göttans:)Kommer inte ihåg vilken tid vi la oss men när jag vaknade på söndagen så spöregnade det ute!!!!Hur kul väder e de då?Så vi satt typ inne o kollade på tv o film halva dagen, sen tänkte vi att vi måste gå ut iaf o precis efter en stund så slutade de regna:) Men ändå mulet, fuktigt o tråkigt.
Jag åkte hem 18.15 med buss. Det var packat me folk på bussen....o de va en dryg resa. Åkte en timme sen plockade upp folk i Gävle bro,
 sen en timme till o då va vi framme i Uppsala sen 30 min till o vi va i Upplandsväsby o sen 30 min till så va vi äntligen hemma i sthlm:)


Det va kul o träffa Rutan som ja gick gymnasiet med:)Men så jäkla typiskt att de va skitväder hela helgen...men såå skönt att jag har kommit ifrån hälsingland o byarna där haha. Trivs såå bra här i sthlm o kommer nog aldrig  flytta härifrån iaf inte tebaka till hälsingland haha!!!
Kändes jätteskönt när ja kom hem kl 22 till Dessi o gänget:)Kollade på BB o såg att Vanessa åkte ut...

Kommentarer
Postat av: Karinna

Tror du inte jag också fastnat för big brother..suck.

2011-04-05 @ 10:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0