Yeah:)

Det var jättehärligt att springa tjejmilen:)Jag sprang mest men även promenerade. Gick runt banan på 70 minuter och jag är väldigt nöjd:)
Det var såå skönt när man äntligen kom i mål:)Fick ostkaka med saftsås, banan, vatten och smoothie:)Och självklart en fin medalj:)

Jag har redan anmält mig till Tjejmilen 2011:)Häng med ni oxå!
Emelie och Thomas kom vid 17 tiden och lämnade lite grejer och hämtade deras gästsäng. Dom blev inte här så länge men det var kul att dom kom:)
Stina och Hilda var i svampskogen då så jag och Dessi gick dit. Dessi sökte upp dom på en gång:)Bra spårhund man har hehe. Jag fick ju inte tag på Stina via telefon så de va bra att Dessi hittade dom:)
Vi kom hem med en massa svamp:)Så nu har Stina stekt oss en varsin svampmacka:)mums.

Kl 18.30 kom Camilla med undulaterna!Dom va hur söta som helst:)
Jättefina och stora burar fick vi till:)
Dom ser lite trött ut nu efter bilresan så dom får vila lite ikväll. Ska köpa hirskolvar imorn.
Imorgon är det dags för jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0