TJEJMILEN 2010

Filmen igår var ju jätteseg och tråkig:(Kollade inte klart på den. Dansfeber va ett så larvigt program, de va typ som småstjärnorna för vuxna så de kollar jag inte på nå mer:(Tv4 har väl inga fler ideér på nya program o får leta i dom gamla arkiven haha.

Jag blev så glad imorse när jag fick det efterlängtade mejlet från familjen som har undulaterna:)
Jag kände på mig att de va nåt som hade hänt eftersom hon inte svarade varken via mobil lr mail och det var så att deras internet hade lagt av så hon kom inte åt mina kontaktuppgifter.
Så nu har jag ringt henne och hon kommer ikväll kl 18.30 med undulaterna och två stora burar o mat o leksaker o tillbehör:)
Jag längtar jättemkt tills dom kommer:)Ska bli superkul:)Dom hade en kull senast förra höst/vinter så jag kunde ta en kull nu i vår på dom:)


Snart är det dags för Tjejmilen då:)Jag åker typ om en timme. Jag e ombytt och klar redan så nu e man laddad inför loppet hehe. Vaknade med ont i halsen idag oxå så får väl ta det lite lugnare iaf om man känner att man inte orkar.

Kommentarer
Postat av: Madeilene

vad kul med lite nya djur :) hehe hade gärna också haft fåglar men då har väl katterna lite för roligt och det vill jag inte hahahah!



sv: tack hehe :) man vet inte hur länge de kommer vara där, jag vet bara att det kommer försvinna med tiden och det har redan försvunnit jättemkt så :) ser otäckt ut kanske men han har inte ont av det och det är inget vi gjort så det är bara låta tiden gå hhe

2010-09-05 @ 12:53:30
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0