Svamptur på 3 timmar och hälsat på en dalmatinerkille:)

I onsdags fick Stina ta ledigt från skolan eftersom vi hade fått klagomål på Hilda, att hon ylar o skäller hela dagarna. Jag hade nämligen möte mellan 13-16 på jobbet. I torsdags var jag ledig och då fick man spendera hela dagen här hemma pga Hilda:(Men jag gick en lång tur med dom i skogen och kopplade av hemma. Var ju rätt hängig då jag fortfarande är rejält förkyld med rethosta, snuva, halsont osv.
Känner ju ingen smak eller lukt heller så jag har typ inte ätit knappt något på tre dagar:(
Först nu imorse kände jag lite smak men igår fredag så jobbade jag till kl 14. Var sjukt jobbigt o jag kände mig dundersjuk...Man orkar ju mindre när man inte kan äta nåt heller men hur kul e de o äta när man varken känner lukt lr smak?
Efter jobbet var jag och Stina ute i skogen för att plocka svamp med hundarna. Vi var ute i 3 timmar!!!Men självklart hittade vi en massa god svamp: kantareller, fårtickor, soppar, blodriskor:)
I början av promenaden träffade vi en prickig dalmatinerkille på 1,5 år som hette Charlie:)Han var supersöt. Det var två tjejer som hade honom och dom bodde i Saltsjöbaden. Hundarna lekte med varann och vi pratade en massa:)
Rätt ovanligt att man träffar dalmatiner faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0