Svamptur i skogen med hundarna:)

Vaknade med halsont imorse. Stina har väl säkert smittat mig. hon är ju hur förkyld som helst. Hoppas det inte blir värre imorn på tjejmilen bara:(
På förmiddagen städade jag hela lägenheten:)Det behövdes!
Väntade sen in undulaterna som dom skulle komma med idag men hörde inget knyst om det:(Ringde men fick aldrig svar, har mejlat två ggr men inget svar och hon kom inte hit heller. Så jag får väl vänta, om jag inte hör nå mer från henne så struntar jag i dom o letar efter andra undulater. Men tråkigt att dom inte hör av sig:(
Stina och jag tog hundarna på en promenad och sen åkte vi till Nacka o handlade. Kom hem vd 14.30 och gick på en gång en skogspromenad för att leta svamp:)Vi var ute i 2,5 timmar(gick vilse ett tag hehe) och vi hittade en hel del svamp:)Så nu sitter Stina och rensar dom. Jag älskar stekt svamp!

Tyvärr blev det inga kantareller men andra matiga svampar:)
Sen ska vi äta tacos:)mums. har köpt massa godis tills ikväll oxå:)
Filmkvällen blir på kanal 4:

Den verkar bra:)
Innan den filmen blir det dansfeber.
Ha en bra lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0