Städning.....

I måndags skulle ju Stina komma hit men dom som skulle flyttstäda hennes andra lägenhet i Forsbacka hade blivit sjuk så hon kunde inte komma hit. Jag hade åkt in till stan för o fixa lite ärenden men när kl var strax före 16 så ringde Anna. Jag hade tydligen inte städat lägenheten ordentligt i Vällingby så hon ville att jag skulle åka dit o städa....Suck tänkte jag eftersom de blir ju typ 2 timmars pendling bara för o åka dit..Lägenheten va ju inte direkt fräsch när jag flyttade in. Var rätt stressad när jag kom dit eftersom jag visste att Dessi varit hemma ett tag o sen inte så kul o åka så långt bara för o städa ur den lilla uthyrningsdelen. Om jag vetat att de va så noga hade ja ju självklart fixat de på en gång när ja flyttade....Bagateller... Måste man alltid förstora upp saker o va så omständig?

Då skulle ni sett hur den här lägenheten såg ut när jag flyttade in. Det var dammråttor överallt, inga skåp var torkade och välling, pipmugg och barnmat låg kvar i skåpena. Den såg för jävlig ut!Men orka ringa o klaga på städningen, jag menar jag fick ju iaf flytta in 1,5 vecka tidigare än sagt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0