Nya tapeter:)

Jag skulle ju få nytapetserat i mitt sovrum o i hallen i torsdags men fick samtal tidigare att målaren hade feber o inte kunde tapetsera...Och jag som hade bytt arbetspass på jobbet o så...Istället kom dom i måndags o tapetserade. Så i söndags flyttade  vi in sängarna o allt till vardagsrummet. I måndags rev dom ner tapeterna o spacklade. Jag var ju ledig då så de va hur tråkigt som helst o bara sitta i vardagsrummet. Var ju ute med hundarna i 2,5 timmar.
Igår tapetserade dom nästan hela sovrummet. Idag blev sovrummet klart och dom ska nu tapetsera och måla i hallen. Jag ska börja jobba kl 12 så hundarna får väl vara här o stå o skälla:(jobbigt. När Stina lämnade dom igår så skällde ju Dessi. Hoppas dom e lugnare idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0