Min födelsedag är idag!

Idag är man då 23 år gammal!!!Usch nu börjar de bli jobbigt att fylla år...inte lika roligt längre hehe
På min självaste födelsedag jobbade jag det saftiga dubbelpasset som alla HATAR på 10 timmar...
Klev upp typ vid 6 tiden och cyklade till jobbet. Jobbade till kl 12 och sen åkte jag hem igen, gjorde iordning tårtan och Stina och jag gick ut med hundarna på en långpromenad. Sen åkte jag till jobbet igen men tog tåget den här gången eftersom jag hade tårta med mig:)Det var bara två personal kvar när jag kom så vi smaskade i oss en varsin tårtbit:)
Jobbade till kl 21 och sen åkte tåget hem, Stina mötte mig med hundarna på stationen:)Jag hade köpt maränger, bananer, glass osv för o fixa marängsviss när jag kom hem till Stina och mig men hon hade bakat kladdkaka:)Den var supergod:)Tack för den. Kommer väl magen slå revolt imorn o man vaknar väl av kramp:(Hoppas inte!
Tur man börjar jobbet kl 16 imorn då hehe.
Min födelsedag kommer firas i samband med mammas 50-årskryssning:)Vi kommer få askul!!!
Om en halv timme är min födelsedag över och ett år väntar framför mig tills nästa födelsedag:)Får se vad man hinner göra på sitt 23:dje år här på jorden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0