Hundar som skäller...

Igår skulle Stina börja skolan på Sankt eriksplan, Kaggeholms folkhögskola. Det var 16 stycken i klassen så inte så många:)
Jag åkte med in så hon visste vilken t-bana hon ska ta osv. Jag gjorde lite ärenden samtidigt när jag ändå var inne i stan. När vi kom hem så ringde Stena Fastigheter. Tydligen hade flera i området ringt och klagat på att våra hundar hade skällt och ylat och han som satte upp skylt på min dörr hade sagt att de hördes som hundarna nästan tog sig ut från lägenheten. men klart dom reagerar om nån står vid dörren och fixar vid brevinkastet. Hallå jag har ju liksom en vakthund. Inte konstigt att hon reagerar så starkt på när nån e på dörren då, och sen e hon ju  så jäkla skendräktig. Men jag har liksom bott här i 1,5 vecka och aldrig fått klagomål. Så antingen beror det på att han var där vid dörren eller så beror det på att Hilda är här. Jag har så ont i magen och är livrädd att få en varning till. Va fan, man vill ju inte bli vräkt pga sina hundar!!!!Dessi o jag har ju bott i flera lgh förut o inte fått klagomål förutom när vi bodde i uthyrningsdelen då Anna var rätt less på oss...
Skönt att vi flyttade därifrån då:)Men nu hoppas jag ju inte att det blir fler anmälningar här...va fan gör man då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0