:)

Igår när vi kom hem från kryssningen åkte jag in med pappa till Emelie så han fick kolla in hennes lägenhet. Sen åkte jag hem och Stina o jag var ute med hundarna i 2 timmar o plockade svamp. Hittade massvis!!!
När vi åkte kryssning var det ju storm ute och färjan gungade som fan. Det gick knappt att dansa på golvet för det svängde så jävligt. Inte så kul faktiskt...bara jobbigt liksom. När vi kom hem blev de ju finväder:) En härlig dag att plocka svamp på:)
Idag fick jag byta pass med en arbetskamrat:)Tack för det! Kändes skönt o slippa kliva upp tidigt men de kunde jag ju bara glömma. Gick o la mig 01.30 igår men vaknade 7.30 imorse av att stena fastigheter ringde o ville byta en dörr inne i min lägenhet pga att den var skadad. Det var ju bara ta o kliva upp o börja städa:(
Stina har åkt till skolan och jag börjar jobba kl 14.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0