Bortkastade pengar!

Idag är första gången jag och syrran skulle lämna båda hundarna själv i 4 timmar innan jag kom hem från jobbet. Dom är ju tyst när man går och när man kommer hem. Så när jag kom hem och jag inte fått nå lapp från grannarna lr från hyresvärden så tänkte jag att de säkert varit lugnt här hemma. Men tänk så fel man kan ha...
När jag kom hem så gick jag en långpromenad i skogen med båda hundarna och sen va jag hemma med dom tills Stina kom med tåget. Gick och mötte henne och vi käkade mat o satt vid datorn ett tag. Sen kl 18 så gick vi till bibban för att förtidsrösta eftersom vi e bortresta på valdagen. När vi kom hem hade vi fått hem en arg lapp i brevlådan där det stod:


NI HAR EN HUND SOM SKÄLLER OCH YLAR HELA DAGARNA. VAR VÄNLIG SE TILL SÅ DETTA OVÄSEN UPPHÖR OMEDELBART. HÄLSNINGAR FRÅN EN STÖRD GRANNE!!!!!


Jag som bott i många lägenheter med Dessi tidigare och det gått bra blev jag väldigt orolig när jag fick lappen. Hyresvärden har redan ringt en gång tidigare angående samma anledning. Jag och Stina provade att knacka dörr och fråga grannarna men ingen öppnade...hmmm
Vi stannade ute i loftgången kanske 10 minuter och vem började inte yla då?Jo HILDA!!!
Vi gick dit och då satt hon liksom i köket och ylade!
Konstig hund asså. Separationsångest e fan en av de värsta vardagsproblemen med hund som finns!Det är ju jättesvårt att ha en hund som man inte kan lämna ensam. Dessi hon låg där ihopkuren i sin bädd och brydde sig inte alls. Hon skäller ju när man sätter nyckeln i låset. Och Dessi är ju en extrem vakthund så hon har ju inte separationsångest.

Jobbigt läge. Så nu får Stina vara hemma från skolan....

Dessis medicin som kostade mig typ 1000 spänn inkl veterinär funkar inte ett skit!!!Man skulle se resultat efter andra till tredje dagen men inte fan har jag märkt nå skillnad!Bara vill lura av en pengar....Dessi har ätit medicinen i 5 dagar nu liksom....Imorn ska va sista dagen. Det här är iaf sista gången jag köper denna medicin.

Bortkastade pengar lr vad???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0