Sjätte ägget!

Idag lades det sjätte och sista ägget. Nu är det sammanlagt 5 ägg i holken och nästa torsdag ska det första kläckas:)
Jag och Stina var på jobbet/skolan idag så mamma fick underhålla sig själv. Hon var på en långis med hundarna.
På kvällen åt vi kyckling med ris och sen ringde Emelie och ville träffa mamma. Hon ville inte åka in sj så jag fick hänga med in oxå. Vi blev bjuden på fika så jag tog en cheesecake och mamma tog en citron och marängpaj. Vi fikade inne i Sergelgallerian.
När dom stängde kl 20 åkte vi hem igen. Kollade på älskade Greys anatomy:)

Kommentarer
Postat av: Terese

Ska bli så kul å se dom när jag kommer ner:)

2010-10-31 @ 20:56:58
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0