Knytkalas:)

I helgen har jag jobbat då...I fredags var jag på knytkalas hos min arbetskollega. Vi var ungefär 8 st från jobbet där o vi hade jättekul:)Åt supergod mat så man kände sig 10 gånger tjockare haha;)Fick med sej en massa mat hem oxå. Eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter för o jobba va jag hemma kl 23. Drack lite cider o en tequila bara så man va ju inte nå bakis dagen efter iaf hehe;)
Vaknade ändå flera ggr under natten för att Dessi gnällde. Varför vet jag inte. Allmänt jobbig bara...
Igår jobbade jag till kl 15 o sen gick Stina o jag en långpromenad i skogen med hundarna:)Vi tog med Karinnas hundar Wilma o Maggie oxå:)
På kvällen va jag så jäkla trött så jag la mig rätt tidigt...har jobbat idag till kl 21 och jag o Karinna har gått  sista svängen med 6 hundar:)haha
Vi ska ses igen imorn då båda e lediga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0