Syrran på besök:)

Idag skulle jag ha jobbat 12-21 men eftersom det var mycket personal så fick jag va ledig eftersom jag tagit på mig ett extrapass så de va ju inte nå pass på mitt schema så jag hade planerat att åka o julshoppa o städa hela lägenheten eftersom syrran kommer idag men kl 10 så ringde jobbet. Det behövdes folk på en annan avdelning 12-20 så jag fick hoppa in ändå. Jag hade precis duschat så jag hann typ bara gå en sväng me hundarna o sen fixa iordning mig o sen gå till jobbet medans lägenheten såg ut som ett bombnedslag:(
När jag slutade så åkte jag direkt in till centralstationen för att möta Terra. Tåget va självklart en timme försenat o de va så jäkla typiskt. Jag hade ju med mig Dessi så jag kunde ju inte direkt gå in på nå café eller så...
När hon väl kom så gick vi till Mcdonalds, köpte en paj o milkshake ofc:)o sen åkte vi hemåt:)
Nu ska vi väl gå o lägga oss innan vi ska upp igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0