Sista säsongen av Desperate Housewives???

Igårkväll va de ju Desperate Housewives och Cougar town. Det var Halloween på Wisteria:)


Jättebra program:)
Men jag har hört rykten om att detta kan bli den sista säsongen av Desperate????!!!!Det får INTE vara sant!
Kom igen dom måste iaf uppnå till 10 säsonger åtminstone! Jävligt tråkigt om dom lägger ner serien...

Idag skulle jag jobba 6.45-15.45 men eftersom Stina går i skolan hela dagen så försökte jag byta pass på jobbet och fick då ett pass som börjar kl 12 och tur va de för jag vaknade jättetidigt imorse av magkramper och tog två Papaverin och fick gå på toa flera ggr...Hade svårt o sova o gick upp kl 9. Åt en macka och fick genast kramp igen...suck. Jag tog två Papaverin till och två magtabletter och jag har fortfarande magsmärtor o jag ska ut med hundarna och åka till jobbet inom 50 minuter. Hur fan ska detta gå!
Hoppas pillrena hjälper snart sen får jag väl avstå mat resten av dagen...
Fan att magen måste krångla när man ska iväg o jobba...
Nu måste jag försöka ta mig ut me hundarna o sen åka. Usch va jag bara vill va hemma just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0