Sista november

Vaknade imorse o såg att jobbet ringt. Dom ville att jag skulle börja imorse o jobba dag istället för kväll men jag ringde upp o sa jag inte kunde men att jag kan komma tidigare så jag fick komma 13.30 istället för 16.
Städade lägenheten lite, julpyntat lite till, gick en promenad med hundarna.
Idag är det sista november!
Bara en månad kvar tills det nya året:)

Idag blev undulatungen nr 3, 3 veckor gammal. Det verkar som att den får samma färg som vilda undulater, asså mörkgrön med svarta "ränder" typ så här:

Den färgen tycker jag e den fulaste färgen så hoppas jag får den såld hehe.
Dom andra två äldre undulatungarna e väldigt lik sin mamma i teckningen o färgen så dom kommer jag oxå sälja.
Får se hur jag gör med den yngsta:)
Nu blir det Svenska Hollywoodfruar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0