Julmarknad i Kungsan:)

Idag åkte Terra o jag in för att gå på julmarknan i Kungsträdgården. Den va bra mkt mindre än ja föreställt mej men de va ändå mysigt med julkören som sjöng osv. Det snöade o va rätt kallt ute.
Jag köpte tre filmer:


Sen mötte vi upp Emelie o hennes sambo. Vi gick runt i lite affärer o sen blev vi bjudna på glöggmingel hos dom men vi tackade nej. Jag dricker ju inte glögg hehe.
Men vi ångrade oss efter ett tag för vi hade lite långtråkigt ett tag o va rätt trött på o gå i affärer.
Jag hängde med till stationen med Terra. Hennes tåg gick kl 18.30. Jag åkte hemåt kl 18.
Har varit en trevlig helg:)
Nu har man kollat på ensam mamma söker o ska sätta igång en av filmerna:)
Hoppas ni haft en skön helg o en underbar första advent!:)
Terra vid Coca Cola stugan:


Kommentarer
Postat av: Terese

Maila mej bilderna tack :)

2010-12-02 @ 19:27:30
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0