Imorn åker man till pappa:)

Vem mer än jag tyckte att Greys Anatomy var det sämsta hittills? Och ska Arizona o Callie nu helt plötsligt sluta på Seattle Grace Hospital?
Dåligt isf...
Idag vaknade jag kl 9 och tog ut hundarna. Sen duschade jag och badade Dessi, städade upp lite i lägenheten.
Imorse när jag vaknade låg det en fjärde unge i holken!
Den måste ha kläckts igårkväll, inatt lr imorse. Jätteliten jämfört med dom andra. Dom två första ungarna är idag 1 vecka gamla:)Dom har blivit stora nu:)
Jag har varit ute och gått med hundarna en timme i skogen.
Imorn ska jag åka till pappa uppe i Ljusdal:) Jag tar med mig Dessi:) Dom har ju fått jättemkt snö däruppe så de ska bli görskoj:)
Vi åker kl 19.30 från centralen och är då framme i Ljusdal 22.54 och de e då byte i Gävle. Kul o ha med sig lite resesällskap så man slipper åka själv...
Nu ska jag iväg till affären o köpa lite resesnacks tills imorn eftersom jag slutar kl 16.45 imorn så jag hinner inte med de då.
Stina har kommit hem från skolan o kl 16 ska jag jobba.
Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0