hmmm

Igår va ju jag ledig så jag va ute med hundarna i 2 timmar o sen på kvällen cyklade jag till Karinna för att kolla på Bonde söker fru o Greys Anatomy.
Jag tycker Greys Anatomy har blivit sämre....nu så ska Christina sluta på Seattle o Arizona o Callie blev ovänner o Callie fick inte ens följa med till Afrika...
Jessica Capshaw som spelar Arizona har ju nyligen fått en flicka o de e väl därför de blev så här i serien men jag hoppas o hoppas att hon kommer tillbaka o att dom återförenas. Och Christina ska hon nu jobba i Joe´s bar???
Och Mark o Lexie e helt bortglömda. Va hände där?
GREY'S ANATOMY - "That's Me Trying" - The residents are pushed to their limits when Owen puts them through a rigorous trauma certification drill; meanwhile, Cristina is also tested when left alone to monitor a very ill lung transplant patient, on "Grey's Anatomy," THURSDAY, NOVEMBER 4 (9:00-10:01 p.m., ET) on the ABC Television Network.(ABC/ADAM TAYLOR)JESSICA CAPSHAWGREY'S ANATOMY - "That's Me Trying" - The residents are pushed to their limits when Owen puts them through a rigorous trauma certification drill; meanwhile, Cristina is also tested when left alone to monitor a very ill lung transplant patient, on "Grey's Anatomy," THURSDAY, NOVEMBER 4 (9:00-10:01 p.m., ET) on the ABC Television Network.(ABC/ADAM TAYLOR)SARA RAMIREZ
Ne, nu får serien rycka upp sig, de händer ju bara massa skit hela tiden....nåt positivt måste ju hända:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0