Fars Dag!

I fredags åkte jag och Dessi till pappa. Dryg resa o byte i Gävle...tråkigt. Mkt folk va de oxå...När jag var framme i Ljusdal så va de mkt snö där:)Kul:)
Pappa kom o mötte mig o sen satt vi uppe till 00.30. Jag var rätt så trött efter resan o hade ju jobbat hela dagen.
I lördags gick Dessi o jag en jättehärlig skogspromenad o lekte i snön:)
På söndagen kom Terra från Bergsjö. Jag hade fixat tårta o pappa lagade god mat:)Terra kom med munkar, kokosbollar, kakor o bullar o godis o chips.
Pappa öppnade paketen:) Emelie skulle komma upp nästa helg till honom o Stina va hemma med Hilda o fågelungarna o Kajsa hade skickat ett paket till pappa så de va bara Terra o jag där.
Kl 18.10 gick mitt tåg o Terra skjutsade ner min sjukt tunga resväska.
Det var såå skönt o få komma hem igen, jag saknar verkligen inte Ljusdal haha! Jag kommer nog inte flytta härifrån på ett bra tag nu:)
Stina o Hilda kom o mötte mig o Dessi i Fiskis på stationen. Dessi va nog glad för att komma hem hon oxå:)
Idag ska jag jobba 16-21 men ska på möte kl 15 så ska ta tåget till jobbet för det ösregnar ute!!!
Nu ska jag se om hundarna vill ut i höstvädret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0