VARIT PÅ LADY GAGA I GLOBEN MONSTER BALL TOUR 7 MAJ!!!!

Jag har alltid velat gå på Lady Gagas MonsterBall konsert men hade inga pengar när biljetterna släpptes och jag visste nog inte då om jag hade möjlighet att gå på konserten men så säljs det ju biljetter på tradera så då tänkte jag att nu när man ändå bor i Stockholm så har man ju tillfället:)Jag vann en tradera auktion först med en biljett för 400 kr. Fick ett mejl samma dag som konserten att hon redan hade sålt den så då fick jag leta vidare. Hittade en person som sålde en biljett för 600 och då fick jag åka ända till Botkyrka för att hämta den. Tvekade väl en liten stund men efter att ha pratat med en kompis så bestämde jag mig: Jag måsta bara ha den biljetten. Så jag som hade vaknat tidigt i fredags morse med magkramp som precis hade slutat fick slänga på mig kläder, proppa i mig lite magtabletter, hann inte sminka mig och fick hoppa på första bussen...
När jag hade hämtat biljetten vid 12 tiden så åkte jag tillbaka till Älta, fixade iordning mig och åkte sen in vid 16.20 tiden. Det var en jättelång kö vid entrén med folk som skulle ha ståplats men där jag skulle in var det knappt två pers som stod så jag gick in till gallerian en stund och gick sen ut vid 17.40. Då var det några stycken som hade ställt sig i kön. Det var insläpp vid ca 18.30. Och då var kön som jag stod i hur lång som helst!!!
Jag var då rätt glad att jag stod längst fram typ:)
Jag köpte popcorn och dricka och gick in och satte mig. Det var ett förband som spelade 19.30. Klockan 20.30 började Lady Gaga göra entré. Detta var min första konsert som jag varit på och definitivt inte den sista!Det var en helt grym show och jag bara älskar Lady Gaga!!!!

Det var tung bas och allt var helt perfekt. En härlig publik med mkt jubel:)
Jag var mer än nöjd med kvällen men det sög att jag skulle upp och jobba dagen efter alltså igår, annars skulle jag nog stannat i stan och festat;)
Jag skulle så gärna vilja se konserten om och om igen!
Showen slutade kl 22.30 och jag var hemma vid midnatt. Somnade inte förrän 01.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0