TORSDAG 6 MAJ




INSPIRATIONSDAG PÅ JOBBET!!!!

I veckan som varit har jag bara jobbat varje dag. I DAG var det inspirationsdag på jobbet och vi skulle ta med en personlig sak som betydde mkt för en själv. Dagen var till för att göra olika övningar som gör att vi ska kommunicera bättre och bli ett bättre team på arbetet. Vi fick frukost, lunch och fika.
Dagen höll på från 8.30-16. Vi är 11 stycken som jobbar på våran avdelning och alla deltog. Det var väl en rätt okej dag med mkt diskussioner.



HÄLSAT PÅ LOTTA!!!!


Förra helgen, den 1 maj var jag ledig och då åkte jag till Lotta i Kungsängen och hälsade på. Hennes valp har blivit jättestor nu:)Det var kul att få träffa henne och hundarna. Hon och hennes syster hämtade upp mig på Kungsängens station och vi åkte då till Barkarby och gick i lite affärer:)
Sen åkte hennes syrra hem och jag och Lotta åkte till hennes lägenhet i Norrboda. Det var en jättefin och mysig lägenhet. Sen gick vi en långpromenad i skogen där det kryllar av fästingar!!!Hundarna fick hur många som helst på sig. Vi åt god mat och kollade sen på Körslaget och sen en film. Vi tänkte om vi skulle ut på puben nåt men vi var alldeles för trötta:(
Det får bli en annan gång:)
Dagen efter var vi ute och gick i skogen och gick till Lillsjön. Där var jag en del när jag jobbade som barnflicka i Kungsängen för 3 år sen. Det var lite kul att komma tillbaka dit och se:)Jag ska väl ta och hälsa på den familjen nån dag oxå:)
Jag åkte hem vid 14 tiden och jag hade en så härlig helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0