TORSDAG 13 MAJ!

Igår var jag ledig:)Det behövdes verkligen:)Jag vaknade vid kl 9 och åkte direkt till Sickla och köpte hundmat och frukost till mig:)
Hälsade på en supersöt 13 veckors mopsvalp som var hur söt och liten som helst:)
Sen åkte jag hem igen och käkade frukost. Det var riktigt sommarväder ute och solen lyste starkt och det var väl typ 18 plusgrader ute:)
Jag fixade iordning mig och tog sen bussen in till stan. Köpte present till syrran som fyller 21 år den 19 maj. Jag åkte sen till Kungsträdgården och fotade de vackra körsbärsträden som står i full blom och bara lyser i rosa skimmer:)Så underbart vackert. Det var flera som knäppte kort där och det var packat med folk som ville njuta av det underbara vädret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0