TORSDAG 13 MAJ

Inatt vaknade jag flera ggr. Jag gör oftast det när jag ska börja 6.45. Jag är väl så rädd att försova mig. Nu vaknade jag 00.50 och tände lampan i taket och gick på toa och va säker på att det var morgon men sen kollade jag på klockan och upptäckte att jag kunde sova 3,5 timmar till men det var svårt, vred och vände mig hela tiden....
Jag slutade jobbet kl 12:)Kort dag och det var rätt skönt nu när det är Kristi Himmelsfärds dag idag och Emelie var ledig så jag åkte in till stan och hem till henne. Vi gick en sväng i gallerian och köpte morsdagspresent:) Kollade sen på filmen "Trubbel i paradiset" men alla vi tre var så trött så vi typ slocknade vid slutet av filmen....Sen tog vi en skön långpromenad. Jag åkte hem hit kl 20.30.

Imorgon åker jag till Borlänge och hämtar hit Dessi!!!:)Det ska bli superkul. Hoppas allt går bra här nu då..Självklart så jobbar jag imorn till kl 14.15:(så jag tar bussen 17.15 från centralen. Är framme i Borlänge kl 20. Sen åker jag hem redan på lördag så Dessi får bekanta sig lite med huset och dom som bor här och sen på söndag ska hon få träffa sina hundvakter:)
I helgen ska vi ju fira Mors dag och Stinas 21-års dag. Fast det kommer bara bli jag, mamma och Stina där men men...jag ska ju ta med Emelies och min present så...Inte så lätt att hinna med o fira alla födelsedagar o så när alla bor så långt ifrån varann.
Jag längtar sååå mkt tills imorn då jag får träffa min älskling;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0