Tisdag 20 april

Idag är jag ledig:)Skönt. Ska bara softa och ta de lugnt:)
Det är soligt och fint väder ute. Imorgon jobbar jag 7.45-16.30, tar sen tåget till Spånga där min kompis Lotta hämtar upp mig så åker vi tillsammans till Hudiksvall. Det ska bli jättekul o få träffa henne och hundarna. Det var ett tag sen.
Jag ska ju flytta ut från lägenheten i Hudik då min hyresvärd hittat nån som vill hyra min lägenhet.
På torsdag är jag ledig men åker på kvällssidan tillbaka till Sthlm.
Det var en kvinna som ville hyra ut en uthyrningsdel i sin lägenhet i Fisksätra. Jag fick ha med Dessi och hon hade två småhundar, en blandning av papillon och shih tzu och en bolognese. Jag fick egen liten hall, egen toalett. Hyra 3200. Ska pruta ner till 3000 om jag gillar rummet. Det ligger ju supernära jobbet, typ 5 minuter med tåget, en halvtimme att gå och en kvart o cykla. Det vore toppen om man fick nå boende där liksom:)
Men har hittat ett annat boende oxå i Fiskis som jag ska mejla till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0