TISDAG 11 MAJ

Igår jobbade ju jag 16-21. Men det var en av dom värsta kvällarna hittills. Det började vid kvällsmaten. Jag åt ugnsgratinerad falukorv med potatismos och det var väldigt gott så jag åt en stor portion men det skulle jag ALDRIG ha gjort. Vid 19.15 tiden började jag kallsvettas, magen började krampa och jag skakade. Jag var tvungen att gå ner till omklädningsrummet där jag tur nog hade mina kramptabletter Papaverin som jag kunde ta. Sen satt man på toa, krampade och var helstressad av att bli av med de hemska magsmärtorna så man kunde upp och jobba igen. Detta påverkar mitt arbete att jag får såna anfall och det är såå jobbigt.
Jag kan ju sitta och krampa i typ 1-2 timmar men nu fick jag försöka jobba ändå. Jag ångrar sjukt mkt att jag åt den maten och den smälta osten som var på...det var nog det som utlöste krampanfallet.

Igår vid 11 tiden kom Dessis dag/kvällsmatte. Det är en 56 årig kvinna från Tyresö som är förtidspensionerad. Hon har tidigare haft golden retrievers och taxar. Hon ska komma hit nu på söndag kl 19 och hälsa på Dessi så får vi se hur det går. Men sen ringde en 23-årig tjej som bor här i Älta som verkade väldigt bra. Men vi får se hur det blir.

Imorse vaknade jag vid 8 tiden av magsmärtor. Har tagit magtabletter nu, dom går åt som smör här....har inte kunnat äta nå frukost heller...
Det är iaf strålande sol ute idag nu när det regnat i flera dagar. Ska väl ta en liten promenad innan man ska iväg till jobbet.
Måste försöka få mitt sommarschema så fort som möjligt nu då man ska ha dagmatte till Dessi.
Jag pratade ju med chefen igår angående att jag blir kränkt, hotad och personligt påhoppad av en boende på mitt jobb. Vi får se om det blir nå bättre men typ de flesta i personalen har redan försökt prata med henne men men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0