SPÖREGN IDAG!!!!

Vaknade imorse av att det spöregnar ute.
Igår kväll jobbade jag till kl 21. Tåget var försenat så jag kom inte hem förrän 22.30 och då måsta jag ta ut Dessi en sista sväng och sen sova. Upp tidigt kl 5.30 och då spöregnade det som sagt. Dessi var inte glad heller över regnet:(Efter jobbet så skulle jag handla lite frukost på affärn i Tippen men kom in på en annan väg så jag kom helt vilse. Fick gå tillbaka hela vägen och jag var alldeles dyngblöt av allt regn!Det bara öste ner.
På vägen till tåget fick jag ju även kramp i magen:(Allt gick bara åt helvete haha. Jag kom hem kl 16. Tog liksom två timmar o komma hem pga all förvirring....När jag kom hem så var det skönt o få på  sig lite torra kläder:)Dessi var glad o se mig iaf hehe.
Imorn o på tisdag e jag ledig. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0