SÖNDAG 9 MAJ!

Idag jobbar man dubbelpass. Klev upp halv fem imorse..suck. Jobbat 7-12 och sen börjar jag igen kl 16-21. Tur att man har sovmorgon imorn, då jag börjar kl 16:)
Emelie frågade om jag ville hänga med på stan idag. Hon skulle vara sminkmodell idag åt våran kusin:)Det hade ju varit kul att se men så jäkla typiskt att man jobbar då....Ibland känner man att det vore så härligt på nå vis att få ha ett jobb så man slapp jobba helger:(
Igår missade jag ju när en massa artister uppträdde på Medborgarplatsen för att jag jobbade:( Ett band som jag är väldigt förtjust i som heter Rebound:)Det är ju Eddie och Rabih från Idol som startat ett band ihop. Det hade varit superkul att få vara där då.
Tänkte åka till Slussen ikväll och fylla på mitt busskort så slipper jag det imorn:)
Nu är det bara 5 dagar kvar innan jag får träffa Dessi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0