Soligt men blåsigt ute:)

Imorse klev jag upp kl 9. Hade en skön sovmorgon:)
Kollade datorn och gick ut morgonprommisen med Dessi. Kl 11 gick jag och Dessi en långpromenad på 3 timmar!Hittade jättefin promenadväg i skogen mot Hellasgården som ligger ca 5 km från Älta. Dessi hälsade på en jättesöt dansk svensk gårdshund, en hane som hette Sambo och var 6 år. Dom lekte med varann och det var kul att se Dessi vara så glad i honom:)
Ägaren tyckte Dessi såg ung ut och gissade på att hon var 2-3 år så de va ju kul o höra:)Då ser hon inte ut som en gamling då haha!!!
Träffade sen två boxrar som Dessi hälsade på och det gick jättebra. Även en till liten hund som hon hälsade på:)Blev förvånad att det gick så bra för Dessi att hälsa på alla hundar hehe:)


När vi kom hem var hon rätt trött. Jag städade och tvättade. Hyresvärden kom hit på kvällssidan för att förnya alla kontrakt som bara är skrivna t om sista maj. Jag skrev inte på något nytt kontrakt dels för att hon höjt uppsägningstiden från 1 månad till hela 3 månader!Och dels för att Dessi inte kan bo kvar här.

Så nu bor man bara kvar här typ tills på måndag...

Kommentarer
Postat av: Terese

Har du hittat boende???

2010-05-24 @ 21:27:54
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0