Fredag 30 april

Tidigare i veckan frågade en tjej som jag bor med om jag kunde få ha Dessi här i huset till våran hyresvärd och det var tydligen okej:)Jag blev väldigt glad och jag trodde inte det var sant. Jag ringde själv hyresvärden för att bekräfta att det var sant och det var det. Så länge hon inte kissar inne eller tuggar på möbler så får jag ha henne här:)
Hon som bor här har lovat att ta hand om Dessi medan jag är på jobbet men har sett andra annonser om tjejer som kan va hundvakt här i området så ska även höra med nån av dom för det är ju bra om man har nån reserv som man kan ringa om det krisar liksom. Jag letar fortfarande boende aktivt för mitt mål är ju att få en egen lägenhet. Jag har nu blivit medlem i www.fixakontraktet.se.
Får väl se om det ger nå resultat.
Den 14 maj jobbar jag till 14.15 och sen åker jag och mina småsystrar till Borlänge och hälsar på mamma. Då ska jag äntligen få ta hit Dessi!
Jag åker nog hem till Sthlm med henne dagen efter för på söndagen är jag ledig och vill att hon ska få bekanta sig med rummet, huset och de boende. För redan på måndagen ska jag iväg o jobba så då blir hon ju hemma här.
Det ska bli helt underbart at få hit min älskling. Har varit alldeles för tomt här utan henne. Hon kommer nog trivas bra i det här huset:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0