FLYTTDAGS IGEN!!!Det tar aldrig slut:(

Som ni säkert läst så måste ju jag flytta härifrån måndag eller tisdag och igår var jag och kollade på en etta som min gamla kompis Anna hyr ut fr om 1 juni.
Den ligger i Vällingby så det är ju typ en timme till jobbet men det får man ta. Jag skrev på kontrakt igår och flyttar väl in på måndag:)Om man bara kan övertyga syrran om flytthjälp hehe:)
Vi satt och pratade i nästan 2 timmar:)Jag och Anna har ju inte setts på hur länge som helst.
När vi satt inne i hennes lägenhet så spöregnade det ute men när kl var typ 19 så skulle jag ta t-banan hem och då var det iaf soligt och fint:)
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag är ledig lördag och söndag:)
Känner mig så nervös och orolig inför flytten så det är sjukt!
Dessi vet jag ärligt talat inte vad jag ska göra med....
Och inte har jag fått nå schema för veckan eller sommaren!!!Jag är så jäkla upprörd och förbannad på mitt jobb att man ska behöva tjata och tjata om att få ett schema. Jag sa åt dom senast igår eftersom jag vet bara att jag jobbar på måndag kl 16-21. Sen har jag inget schema för resten av sommaren liksom...
Hon skulle då mejla mitt schema eftersom det fortfarande inte var riktigt klart. Men va fan, vadå inte riktigt klart!!!Snacka om att man blir upprörd och inte fick jag nå schema till min mail igår!!!Och idag och på söndag är dom ju lediga så jag får höra med dom på måndag igen då!
Jag kan ju inte planera nåt till veckan liksom men jag skiter i jobbet. Om dom har så jävla dålig framförhållning får dom skylla sig själva!
Och jag kan inte planera vilken dag jag ska ha hundvakt på Dessi lr när jag ska åka upp till Ljusdal och hämta mina grejer....
Allt känns bara så kaos just nu..kan det aldrig lugna ner sig nån gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0