Besök:)

Igår var det jobb kl 6-8. Gick hem och gick en långpromenad med Dessi och gick sen till gymmet. Gick och mötte Stina och Hilda på stationen:)Stina ska ju ta hand om Dessi nu när jag flyttar till Stockholm. Jag hoppas att jag snart kan ta med Dessi ner eventuellt att jag hittar en fodervärd. Men helst vill jag ju att Dessi ska vara tillsammans med mig men kan ju vara lite svårt i Stockholm kanske:(
Jag hoppas iaf att allt kommer gå bra nu. Känns så jobbigt att behöva lämna bort henne...


På kvällen kollade vi på Let´s Dance. Det var Willy och Stefan Sauk som var bland de två sämsta och Sauk åkte ut!!!Jag kan inte fatta det. Jag trodde han skulle komma till final. Han och Malin är så himla duktiga ihop. Malin grät när hon fick reda på det:(
Stefan och Malin. Foto: Henrik Graan/TV4

Jag trodde verkligen man skulle få se dom i finalen för dom va så bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0