Uppdatering!!!

Nu var det bra längesen jag skrev men det är på grund av att jag har flyttat och inte haft nån dator!!!Fattar inte att jag har stått ut under dessa veckor...Men nu har jag köpt en HP Probook.

Jag får väl göra en liten uppdatering vad jag gjort under dagarna:)

Den 9 mars var min sista arbetsdag på A-assistans och det var riktigt skönt. Jag trivdes ju inget vidare där och kände att det var ensamt och tråkigt jobb. Saknade att ha arbetskamrater.
Den 10 mars hade jag bokat resa ner till Stockholm. Hade en stor och en liten resväska med mig och en ryggsäck. Det var så jäkla tung packning. Tur det var nerförsbacke ner till bussen. Jag var in till grannen dagen innan och kollade på tv och snackade en massa så det blev rätt sent. Kom i säng vid 24 tiden och vaknade flera ggr och var rädd att försova mig men jag klev upp kl 4.30-5. Jag städade ur det sista ur lägenheten men lämnade kvar möbler och så. Förrådet var fullproppat med mina grejer.
När jag kom till Stockholm kom Henrik som oxå är inneboende i huset och mötte mig och hjälpte mig med all packning. Det var riktigt schysst. Hade inte orkat bära allt själv ändå. Träffade Nina och Julia som oxå bor i huset och senare träffade jag oxå Fredrik och Jenny. Jag fick ett rum nere i källarplan med egen dusch och toalett och egen ingång. Kändes väldigt tomt när man packat upp det man fick med sig. Saknade Dessi oerhört mkt.
Den 11 mars var det intro på det nya jobbet kl 9-16.45.
Den 12 mars hade jag intro 7.45-16.45. Var ledig lördag och söndag. Emelie och Lillen kom hit och kollade in mitt boende och sen åkte vi hem till dom på Kungsholmen och kollade på film och käkade godis. Emelie och jag tog en långpromenad:)Jag åkte hem senare på kvällen eftersom jag skulle jobba dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0