Sagt upp lägenheten och jobbet..nu börjar det närma sig

Ringde runt en massa igår angående rum att hyra i Stockholm. Har sagt upp lägenheten och jobbet. Hyresvärden tyckte det var synd att jag skulle flytta så tidigt och han hade gärna velat att jag bodde kvar trots brandlarmsincidenten hehe.
Han kom hit igårkväll och vi skrev på papper och så.
När det gällde jobbet så var jag lite skakis och nervös när jag ringde. Ville ju träffa min arbetsgivare personligen men han skulle vara borta under dagen så jag fick ta det via telefon och bra var väl det. Jag blir så lätt känslosam och tyckte det var riktigt jobbigt att säga upp mig efter så kort tid på jobbet. Har ju bara jobbat i 4 veckor. Jag kände dåligt samvete och kände mig taskig mot både brukaren och min arbetsgivare men jag är ju timanställd och då är det ju ingen uppsägningstid men jag skulle iaf jobba 5 dagar till. På tisdag den 9 mars är min sista arbetsdag.

Allting är så jobbigt psykiskt för mig och det går alltför fort nu med mitt liv. Hinner knappt med alla tankar, beslut och känslor som man måste ta itu med. Jag hade ju tänkt att ta de lite lugnt och jobba här i Hudiksvall nu i vår och låta Dessi ta det lugnt från alla flyttar och så men nu blir det en så stor omställning igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0