Hälsat på syrran:)

Den 15 mars hade jag min sista introdag. Var ledig dagen efter. Åkte och anmälde mig på Af i Nacka Forum.
Den 17-19 mars jobbade jag. På lördagen såg jag en svartvit dalmatinerhane här i Älta:)Jag åkte till stan och hälsade på Emelie. Vi gick runt på söder och tog en glass i Gamla stan. Det var riktigt vårväder och strålande sol:) Jag blev bjuden tillsammans med Emelie och Thomas till hans kusin som bor på Gärdet. Vi fick en jättegod middag med efterrätt:)Vio var väl runt 10 personer. Blev bjuden på lite drinkar och grabbarna skulle ut på krogen men både Emelie och jag var riktigt trött så vi orkade inte och jag hade inga kläder för utgång heller. Vi hade kul ändå, kom hem vid 01.30. Jag sov över hos Emelie. Vaknade 8.20 av att det SNÖADE ute!!!!Trodde inte det var sant. Urtrist väder:( Vi gick ändå en långpromenad och jag åkte sen hem vid 17 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0