Flyttar till Stockholm imorn:)

Igår gick jag och la mig vid halv ett tiden. Försökte sova men det gick bara inte. Jag vred och vände på mig och hade sjukt svårt att sova. Hade alldeles för mkt tankar som for runt i huvudet och inte ville försvinna. Vaknade flera ggr under natten och tänkte kliva upp kl 6 men låg i sängen och vilade och väntade tills klockan blev 7. Det var en lämplig tid att kliva upp tänkte jag:)Jag tog en dusch och började sen städa ur hela lägenheten. Har så himla mkt packning som ska till Stockholm så vet inte hur jag ska kunna få med mig allt!
Imorgon åker jag ner iaf. Blandade känslor. Allt är så nytt. Sista dagen på jobbet idag. Ska skriva den sista timrapporten och skicka in. Får arbetsgivarintyg hemskickat sen. Min arbetsgivare ringde mig igår och önskade mig lycka till:)Det var snällt av honom.
Satt här vid datorn nyligen och bloggade och när jag skrivit hela inlägget så slocknade datorn!!!Asså de e de värsta som finns när man ska blogga. Att antingen kommer det upp en ruta att "Webbsidan kan ej visas" eller så blir det strömavbrott precis då:(Gah!
Blev rätt irriterad, skickade mess till grannen men de va bara hos mig de va strömavbrott. Ingenting funkade härinne. Gick över och tog en pratstund med grannen och när jag kom tillbaka så funkade allt utom kylen:)Det viktigaste funkar så de va ju great:)

Ute är det molnigt och blåsigt. Men plusgraderna håller i sig. Är 2 plus ute nu. Mamma ringde igår och hon hade fått vinterkräksjukan...usch. Jobbigt värre. Den har jag oxå haft och de e så hemskt. Hoppas man inte blir smittad i år.

Ringde hyresvärden så han kommer idag med en extranyckel. Jag har ju bara fått en:(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Haha jo kanske lite sent att äta men de lär bli så när jimmy slutar så sent :P Har varit i skolan idag, ska snart upp på stan en sväng o byta en t-shirt åt jimmy. Fan va nice att du flyttar snart, jag tror de kommer bli suuper :)

2010-03-09 @ 11:47:43
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: kajsa

varför ringde inte du upp mig igår då? efter du snackat me stina....

2010-03-09 @ 12:10:44
Postat av: Madeilene

oj sthlm :) vad roligt hehe.. hoppas det går bra. Hur känns det då?!



sv: hehe ja :)

2010-03-09 @ 13:32:48
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0