Extrajobb imorn:)

Imorse jobbade jag 6-8. Kom hem och var så trött så jag och Dessi somnade och klev upp 1,5 timmar senare:)Vi hade det så mysigt i sängen och Dessi låg med huvudet på kudden bredvid mig:)
Jag tog en skön dusch och gick sen en långpromenad med Dessi. Nyheterna hade lovat sol idag och jag ringde mamma idag och i Borlänge sken solen men när jag gick ut var det molnigt, grått, kallt och blåsigt. Jättetråkigt väder:(Imorgon skulle det bli sol så det hoppas jag verkligen fast iof så spelar det ingen roll för jag fick ett samtal från skolan idag och dom undrade om jag kunde jobba som skolassistent imorgon och jag tackade ja om jag får möjlighet att gå hem och rasta Dessi en gång och det fick jag:) Bor ju bara 5 minuter från skolan liksom.
Jobbar då 6-15 imorgon så det känns bra:)Lite extrajobb där då.
Har gått en till långpromenad med Dessi nu ikväll och matade fåglarna vid Lillfjärden:)Dom blev så glada så hehe.
Imorgon kommer Stina och Hilda hit, det ska bli kul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0