TWILIGHT MOVIE NIGHT!!!

Igår var jag och lillsyrran på bio:)Tre filmer under samma kväll. I måndags var det nån kille som gav bort två biljetter till twilight movie night premiären och Kajsa mejlade o fick dom på en gång:)

Det var grymt bra filmer!!!
Det började kl 18.00. Vi fick gratis popcorn och festis:)Efter första filmen fick vi kycklingwrap och vitaminwater:)Strax efter kl 01 var alla tre filmerna visade. Kajsa o jag tog bussen till Slussen från Sickla men när vi kom dit så hade inte tunnelbanan öppet!!!Inte visste vi de inte:(Kunde inte vänta i stan i 3  timmar innan dom öppnade så jag fick pröjsa 250 kr för taxi hem till Vällingby...Somnade 03.30 och då hade jag varit vaken nonstop i 24 timmar eftersom jag klev upp 03.40 dagen innan....snacka om att man var trött. Vaknade 10.40 idag och klev upp. Åkte in vid 12 med Kajsa som skulle hem till Ljusdal igen. Jag gick på rean och shoppade lite:)hehe
En jättefin, vit sidenklänning, underkläder, topar och en cardigan, pärlarmband och två örhängen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0