Syrrans student!

I fredags åkte jag, Emelie och hennes kille upp till Gävle för att gå på Kajsas student. Det regnade ute och var riktigt tråkigt väder. Jag hade köpt en jättefin vit klänning med söta blommiga ballerinaskor till men inte kunde då jag använda dom när det var plaskblött ute:(
Kl 9 mötte jag upp Dessis hundvakt i Hallonbergen och lämnade av henne där. Skönt o slippa ha med henne. När vi kom  till Gävle träffade vi mamma och Stina, Pappa kom sen med  tåget oxå. Studenterna gick ut vid tågstationen. Jäkla dumt ställe med tanke på alla resenärerna men men...
Sen åkte vi till Kajsas lägenhet och fikade. Jag fick ju magkramp självklart o kunde inte fika. Sen kl 16 åt vi mat på en kinarestaurang. Sjukt god mat!Jag blev proppmätt och fick inte magont för första gången!
Kl 18 åkte vi hem till Sthlm igen:)Jag och Emelie hann precis till Takida som spelade på Skeppsbron kl 20 i 1,5 timmar. Efter det blev vi sjukt sugen på Gröna Lund så vi tog djurgårdsfärjan och åkte karuseller i en timme innan dom stängde:)Tog sen en promenad till Kungsholmen o va där typ vid midnatt. Sov över hos Emelie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0