Studenternas dag!

Idag jobbade jag till kl 14. Åkte sen in till Sergels torg och kollade på studenterna. Dom var då full och glad:)
En del badade i fontänen i rondellen oxå:)haha. Det var packat med folk som kollade på. Jag skulle oxå vilja ta min student i Sthlm, fan va kul det hade varit!!Istället fick man ta sin student i lilla Ljusdal. Inte många som kollade på där inte haha...
Jag anmälde mig på personalfesten som är på tisdag i Saltsjöbaden. Tänkte inte anmäla mig först då jag hade annat inplanerat men va fan jag anmälde mig ändå. Inte ofta de e personalfest o man e ledig liksom. och sen går ju alla på semester så.
Det blir säkert kul. Bäst man inte super sig full då man ska upp o jobba tidigt dagen efter haha. Får ta det lugnt med alkoholen:)Men det gör väl inget om man e lite lullig på jobbet?hehe man har ju kunnat jobba ändå:)
Fick höra att Dessi hade skällt idag i lägenheten..shit!Jag hoppas att det var nåt som hon såg ute på balkongen för imorn ska jag ha den stängd och se om det går bättre. Har ju aldrig haft nå klagomål på henne tidigare o hon har ju bott i flera lgh oxå så jag får hålla tummarna att det går bättre nu då.
Det har varit riktigt sommarväder idag!Härligt värre.
Imorn ska jag upp o jobba tidigt igen:(
Det blir inte mkt sömn för mig nu, typ 4-5 timmars sömn...blir ju så när man bor långt bort från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0