LÄGENHETSERBJUDANDE!!!

I tisdags kollade jag på en lägenhet i Fisksätra, Saltsjöbaden. Jag fick ett lägenhetserbjudande på ett förstahandskontrakt så det var bara jag som kollade på den och om jag ville ha den så fick jag den. Jag tackade ja:)
Nu väntas bara att dom ska godkänna min inkomst och isf så flyttar jag in dit den 1 september:)
Känns ju skönt o slippa hoppa runt i olika andra handslägenheter...
Denna lägenhet ligger bara 10 minuters cykelväg från jobbet så jag slipper hundvakt till Dessi om dagarna:)
Den är på 61,5 kvadrat och det är två rum och kök:)Laxgatan 16, 5 trappor upp. Tack och lov finns det hiss. Balkong har jag oxå:)
Det var faktiskt en fräsch lägenhet förutom köket. Där var det gammelrosa köksluckor och gammal spis som jag hoppas att dom byter ut. I hallen var det blå tapeter och i sovrummet var det gröna och i vardagsrummet var det orange. Badrummet var helkaklat även på golvet i vitt kakel. Badkar fanns oxå.
Jag trivs så väldigt bra här i Vällingby så av den anledningen vill jag inte flytta:(Men det känns så tryggt att ha en fast lägenhet och nära till jobbet. Nu pendlar jag ju över 1 timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0