Flytt

I lördags klippte jag mig inne i stan, 180 kr:)
I söndags skulle ju jag upp till Ljusdal o hämta lite grejer. Åkte till Rinkeby kl 7.20 för att hämta en bil jag bokat, en stor kombi. När jag kom dit vägrade dom ta mina kontanter och kort fast dom hade alla mina uppgifter på datorn. Jag blev sjukt arg och upprörd då jag planerat detta så länge!!!
Jag fick åka till Statoil och fråga om dom hade nån bil o hyra ut och som tur var så hade dom det:)Jag blev överlycklig och dom tyckte de va konstigt att inte okq8 inte tog mitt kort...Jag fick en kombi men inte lika stor som den jag bokat:(Men den fick duga. Jag stannade i Gävle occh plockade upp Kajsa. Drog sen till Ljusdal. Det tog 3,5 timmar o åka. 35 mil.
När vi kom fram möttes vi av pappa. Vi lastade in grejerna som fick plats och åkte sen tillbaka till Sthlm. Kom till Rinkeby vid 18 tiden. Åkte sen och hämtade Dessi i Hallonbergen och åkte sen till lägenheten för att sova!Jag var sjukt trött efter all bilkörning. Det var ju ett bra tag sen man körde sist liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0