CINDERELLAKRYSSNING!!!

I onsdags tog jag ledigt från jobbet:)Jag, lillsyrran och mamma och hennes sambo åkte med Cinderella. Det var riktigt roligt och jag har verkligen saknat kryssningarna:)Nu när jag var där så kände man att det var allt för längesen man åkte...
Vi kom dit vid 17.40 tiden på båten. Den skulle avgå kl 18 men den är ofta försenad men det var strålande sol ute och vi gick först till hytten på bästa våningen:)Våning 7. Taxfreevåningen hehe:)
Sen gick vi direkt upp till Sundeck våning 12 och solade och tog en varsin drink. Sen tog vi en tripp till Taxfreen där jag köpte lite sprit och godis:)
Vi åt en jättegod buffé kl 20.30. Gick väl därifrån kl 22 ner till hytterna.
Jag och Kajsa delade på en 4-bäddshytt o de gjorde mamma o Leif också:)
Vi gjorde oss iordning och förfestade lite:)Gick sen till Funclub där Titanix spelade! Dom var superbra!
Drack lite drinkar och dansade:)

På Sundeck runt 18.30 tiden
Leif och mamma

Jag:


Jag och Maria från Titanix:




Sängen blev väl runt 4.30....Vaknade kl 9 av att mamma knackade på dörren. Dags för frukost!!!!
Käkade en riktigt god frukost. Kände mig inte så bakis fast jag blev rätt packad dagen innan haha:)
Efter frukosten gick jag ner till hytten, fixade iordning mig och gick sen och kollade på Titanix som spelade kl 13. Gick sen upp på Sundeck där leif och mamma solade. När kl var 15.30 var vi iland i Sthlm:(Tråkigt att kryssningen är över så fort bara:(Vi gick sen till Bröderna Olssons på söder i Sthlm(mamma och leifs favoritrestaurang). Vi åt supergod mat.

Kl 18.30 åkte Kajsa och jag hem till mig. Gick och la oss rätt tidigt då jag skulle upp kl 03.40 dagen efter..suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0