Skansen!

Dålig uppdatering, jag vet men jag har jobbat så mkt och haft fullt upp!
Blir ju lätt så på sommaren hehe;)
Förra måndagen kom mamma och Danne hit 14.15. Anna fick låsa upp min lägenhet åt dom. Dessi var ju skendräktig och låg i garderoben. Hon blev ju inte direkt glad av att se Danne hehe...:(Mamma kom och mötte mig med hundarna efter jobbet:)Vi åt mat och tände ljus på balkongen:)
Dagen efter, på tisdagen åkte vi till Skansen!

Vi tittade på en massa fina djur och djurbebisar:)Kollade även in Skansen Akvariet. Mammas sambo kom oxå till Sthlm och vi mötte upp honom utanför så gick vi in alla tre. Åt mat och fikade där. Jag åt självklart sockervadd som jag älskar:)

Sen åkte jag tillbaka till Vällingby för att rasta hundarna. Mamma stannade kvar och skulle äta middag med Leif.
Hon skulle komma hit vid 23tiden så jag var vaken då. Ringde henne men hon blev kvar en timme till för dom var på puben. Jag var sjukt trött så jag somnade till. Vaknade vid 24 tiden och frågade vart hon var. Då var hon fortfarande kvar i stan men skulle åka hem 00.30 då sista tåget går. Mamma sa att jag bara kunde somna om tills hon kom men det skulle hon ALDRIG sagt. Jag faller nämligen i en rätt djup sömn när jag väl somnar och det kan vara svårt att väcka mig.
När kl var 03.25 hade jag 7 missade samtal!!!Jag vaknade äntligen av ringsignalen och eftersom jag brukar kliva upp vid den tiden när jag ska jobba så vaknade jag av den. Då hade den vibrerat under sängen. Mamma hade då suttit ute utan jacka eller nåt i typ 2 timmar!!!
Men hon vet hur jag är och hon var rätt osmart som inte gick till balkongen som var öppen och då kunde hon bara skrika på Dessi så skulle hon börja skälla och jag skulle vaknat, eller så kunde hon ringa Anna eftersom hon hade hennes nummer så kunde ju hon låsa upp. Så om hjärnan är dum får kroppen lida haha!
Hon var ju rätt klumpig som inte tänkte ut nån annan lösning liksom,,,,
aja jag sov iaf gött i sängen hehe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0