REGN PÅ MIN ENDA LEDIGA DAG!!!!

Enda dagen jag är ledig så blir det förstås spöregn!
Har bara öst ner sen imorse:(Va gör man när det regnar?Jo man ringer webhallen o frågar om min jävla dator e klar och glad som jag blev så var den det:)
Jag tog en tripp till Sundbyberg och hämtade den. Och det var inget fel på den, den fungerade felfritt o jag tänkte ; jaha då har man varit utan dator i tio dagar utan nån anledning!!!!
Jag bara tackade o tog emot och surade för mig själv för att jag insåg hur jävla klantig o dum jag är...
Åkte hem och ringde till 3 och berättade allt. Dom sa att jag skulle avinstallera bredbandet o installera de igen och det gjorde jag och visst så kom jag in på själva ikonen och kunde slå pinkoden men när jag skulle ansluta så funkade det inte. Hon sa då att jag måste uppgradera mitt bredband men det är ingen jävel som sagt det till mig!Jag var så sjukt irriterad...Hon sa att jag måste använda mitt bredband på en annan dator och uppgradera det på den och sen sätta in bredbandet till min dator. Men min granne e borta så jag försökte på bibban men där funkade de ju inte men då kom jag på att i gallerian här i vällingby kan man koppla upp sig gratis på trådlöst nätverk så jag gjorde det och uppgraderade mitt bredband och vips så funkar det!Vet ni hur jäkla överlycklig jag blev?
Så nu har jag mitt kära internet:)
Tacka för det!
'
Fick ett extra pass imorn kl 7.45-14.15. Jippi:(Kul med pengar men jag hade faktiskt räknat med o få vara ledig men men nu när ändå Dessi e på hundpensionat o de bara regnar ute kan de ju va bra o jobba o få lite extra cash:)Fick ju lönen igår jue:)najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0