Jobbat hela helgen...

Sitter på jobbet och har rast. Jobbade igår kväll oxå o så upp kl 5.10 imorse.
Vet inte vad det är med Dessi men varken igår kväll lr imorse var hon inte nödig...hmm har frågat hundvakten om hon kissar nätr hon e ute med henne annars vet jag inte. Både hundvakten och jag har märkt att Dessi är ovanligt slö och matt. Kanske för att det är så varmt eller börjar hon bli skendräktig, vet inte alls. Får väl avvakta och se.
Idag ska jag möta Anna efter jobbet. Vi ska åka till stranden och bada:)Härligt med ett kvällsdopp ju. Har ju jobbat typ hela veckan så man har inte hunnit med nå bad:(
Imorn kommer mamma hit:)Tyvärr jobbar jag ju då oxå men Anna får låsa upp åt henne. Lite tråkigt att man inte har möjlighet att möta upp henne men så e de när man jobbar...
Dessi kommer bli jäkligt förvånad iaf haha. Danne kommer med oxå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0