Hundpsykologbesök

I torsdags var Sebastian Tigerschöld, HundPlus på besök hos mig och Dessi.
Han försökte få fram varför Dessi är som hon är. Det var en intervju på 2 timmar. Vi kom fram till lite olika träningsövningar som jag ska göra osv och så ska vi ha uppföljning den 11 augusti.
Vid 20 tiden åkte jag till Emelie och hälsade på en 6 veckor gammal flicka. Det var Emelies pojkväns brorsa som har fått en dotter. Hon var såå söt!
Vi skulle sen kolla på snabba cash men jag hann kolla typ en timme sen var kl typ 22 och jag måsta hem o sova tråkig som man är men jag skulle ju upp kl 4 dagen efter oxå så:(men tråkigt att man inte kunde stanna längre...
Hämtade Gröna kortet till terra som kom i helgen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0