GRÖNA LUND!!!

Förra torsdagen jobbade jag 7.45-16.45, sen åkte jag direkt in till stan, mötte upp mamma vid Slussen och vi tog Djurgårdsfärjan ut till Gröna Lund. Käkade mat och kl 19 så gick vi in:)Åkte en maassa karuseller och hade superkul!Sockervadd var ju ett måste såklart:)hehe
Köpte lite godis o så åkte vi hem 22.30 med djurgårdsfärjan. Dagen efter på fredagen var jag ledig:)Hade en skön sovmorgon och rastade sen hundarna. Hela veckan har vi haft toppenväder och alldeles soligt!
På fredagen åkte vi till stranden och badade och solade:)Läste tidning och fikade. Åkte hem och rastade hundarna. Vi åt middag sen i Vällingby centrum innan vi åkte in till T-centralen.
Sen satt vi där ett bra tag innan tåget kom. Danne var helt slut och han har det jobbigt nu när det är så varmt:(
Jag tog tunnelbanan hem sen till Dessi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0