FÖRSTAHANDSKONTRAKT!!!

Idag har jag skrivit på förstahandskontrakt på en lägenhet i Fisksätra, 10 minuter från jobbet:)Det är en tvåa på 61,5 kvadrat och balkong på femte våningen. Laxgatan 16. Jag ska få välja tapeter till sovrum och hall i augusti då det är inflytt den 1 september:)Jag längtar sååå mkt!!!
Det ska bli så skönt o slippa alla flytter och pendling hit och dit och Dessi som ofta får vara ensam stackarn:(
Jag slipper även hundvakt på Dessi då jag själv hinner ta ut henne:)
Så nu blir det flytt från Vällingby till Fisksätra.
Alla säger att det är så svårt att få förstahandskontrakt i Sthlm men jag har bott här i 3 månader och fått ett redan. Ingenting är omöjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0