Dubbelpass imorn:(

Imorn har man dubbelpass 7-12 och 16-21. Tråkigt:(Men jag hinner nog ändå se pride paraden från slussen. Jag kommer dit kl 13 då pride paraden startar. Sen åker jag tillbaka till jobbet 15.15.
Så imorn får man kliva upp kl 4..suck, ska bli sjukt härligt o flytta snart så man bara behöver kliva upp en timme innan jobbet istället för 3 timmar. Inatt sov jag bara 2 timmar, var rätt trött på jobbet idag men tur man jobbade bara till kl 14.15, åkte sen in till stan och köpte skor:)
Igår när jag gick från Vällingby centrum blev jag stoppad av en kille. Han var rätt närgången och frågade om jag ville ha sex med honom...
Vilken idiot, de va tur jag blev av med honom. Killar tror att dom typ äger kvinnorna o bara kan knulla när dom vill, jag menar hur ofta är det kvinnor ställer en sån fråga till en kille???

Kommentarer
Postat av: Terese

Men uha...var rädd om dej å du...har du me dej pepparspraj???

2010-07-31 @ 00:59:11
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0